Leveringsbetingelser

Leveringsbetingelser

Nordiska Raums købs- og leveringsbetingelser er gældende for køb foretaget i Danmark – Forsendelser til Grønland og Færøerne omfattes af vores betingelser for udlandet.

Alle angivne priser er danske kroner inklusive 25% moms.  Den opgivende pris er til en hver tid gældende.

Da vi vedr. bestilling kan have behov for at kontakte dig, bedes du venligst udfylde e-mail og mobilnummer. 

Når du handler via vores hjemmeside, har du altid 14 dages fuld returret på varer gældende fra varens modtagelse.Anvend venligst fortrydelsesformular ved returnering. Vedlæg den udfyldte formular i din returforsendelse.

Retur vare returneres i den originale emballage, og skal naturligvis være i fuld salgbar stand. Returnering af varer kan kun ske efter forudindgået aftale med Nordiska Raum. Husk at vedlægge en udfyldt fortrydelsesformular med i pakken. Sørg altid for at få kvittering fra post danmark for returneringen så har du krav på erstatning, hvis uheldet skulle være ude!

Nordiska Raum indløser ikke varer returneret pr. efterkrav.

Reklamation o.lign. accepteres udelukkende inden for 14 dage fra varens modtagelse.

Skulle der være opstået skade i forbindelse med leverring og transport bedes du kontakte både Post Danmark og Nordiska Raum. Vi beder dig derfor straks ved modtagelsen af varen at kontrollere din leverance.

Nordiska Raum sælger enten via vores netbutik med betaling med DK kort, kreditkort eller imod forudbetaling til vores konto i Danske Bank. Vores kontonummer i Dansk Bank er 3409 11879683 Indebetaler du direkte på vores konto, må du meget gerne meddele os dette via mail til Raum@Nordiskaraum.dk Vores internationale kunder kan betale via IBAN DK 7530000011879683

Til varens pris lægges fragtomkostning for almindelige pakkeforsendelser med Post Danmark. 

Varen afsendes 1-3 dage efter bestilling er modtaget. Er varen ikke på lager vil du med det samme blive informeret om leveringstid.

Al forsendelse foregår som pakkepost med Post Danmark; med mindre andet er aftalt. Ved evt. opståede skader i forbindelse med levering og transport bedes både Nordiska Raum og transportfirmaet kontaktes.  Nordiska Raum holdes skadesløs. Vi beder således vore kunder om venligst at kontrollere leverancen straks efter modtagelsen.

Refundering og tilbagebetaling i forbindelse med returnering af ikke ønskede og/eller defekte varer foretages elektronisk via bank overførsel. For at kunne gøre dette beder om dine bankoplysninger. Brug vores fortrydelsesformular.

Har du spørgsmål til Nordiska Raum, er du meget velkommen til at kontakte os på Raum@Nordiskaraum.dk eller ringe til os på 21221282